Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lennufirmade aktsiatel on tuul tiibades
Paljud investorid on alates 1970. aastate lõpust USA lennufirmade aktsiatest eemale hoidnud. Praegu on aga olukord selgelt muutunud. Madalad kütusehinnad, tihedam lennuliiklus ning väiksem konkurents räägivad sektori kasuks, vahendab Marketwatch.
Selle tõestuseks võib tuua võrdluse USA kümne suurima lennufirma ja S&P 500 indeksi viimase 3 aasta tootluste vahel. Võttes aluseks, et dividendid reinvesteeritakse, siis lennufirmade keskmine tootlus on 232% võrreldes S&P 70%-ga.
USA turu suurimad lennufirmad, sh Delta Air Lines, American Air Lines, Southwest Airlines, ja United Continental püüavad vältida üksteise tulusaimate lennuühenduste dubleerimist, vältides samas ka valitsuse monopolivastast survet.Samas rakendavad lennufirmad innovaatilisi säästumeetmeid ja lisamakse, millest üheks häirivaimaks reisijate seisukohalt on ehk käsipagasi maksustamine.Kirsiks tordil on aga kütusehinna maksumus. Delta tegevjuht Richard Anderson sõnas ettevõtte kasumiaruannet esitledes, et ta prognoosib, et firma säästab sellel aastal 2 miljardit dollarit kütuselt. 2014. aastal moodustas see 17% Delta kütuse kogukulust.Delta, Southwest ja Hawaiian Airlines teatasid kõik eelmisel kolmapäeval uuest või kiirendatud aktsiate tagasiostu programmist.Kõigele lisaks teatas Goldman Sachs esmaspäeval, et nad prognoosivad, et Brenti toornafta hind kukub aastaks 2020 55 dollarile barreli eest. Reedel oli Brenti barreli maksumuseks 66,81 dollarit. Mitmed märgid viitavad sellele, et praegune hinnaralli võib peagi peatuda. Lennufirmadele on see suurepärane stsenaarium.
Itaalia toitude restoran Bacio annab võimaluse üllatada oma meeskonda suurepäraste roogadega. Restorani ruumipaigutus pakub rohkelt võimalusi, et kujundada oma firmapidu meeldejäävaks sündmuseks.